poniedziałek, 17 grudnia 2012

Na pocieszenie!

Na pocieszenie Calii i na wynagrodzenie braku rozdziału....
IMAGINY Z GIFAMI!


Ty: Harry jak trafisz ciastkiem do buzi czeka cię nie zapomniana noc! 
Harry:


Niall: Chłopacy co Zayn robił wczoraj w nocy z [t.i]?
Chłopcy:

Zayn:


Ktoś: Kto kocha [t.i]?
Niall:

Ty: Niall! Kochanie co ma być na obiad?
Niall:
Ty: Okej, ale najpierw posprzątaj w domu, inaczej z obiadu nici.
Niall:


*Wchodzisz do łazienki z Lou bo chcesz pokazać mu, że coś nie tak z kranem.
Wchodzicie i widzicie:
Louis:


Idziesz na spacer z Lou. Przechodzi koło was mega przystojny koleś i puszcza ci oczko.
Lou na to:


Ty: Lou, kochanie założę się że nie przeskoczysz przez Harrego.
Lou:
Niall: Pff, co to miało być? Popatrz na mnie!


*Harry zadzwonił do ciebie i zaprosił cię na randkę, zgadzasz się.*
Reakcja Harrego:
Lou na to:


Ty: Zayn, słoneczko! Musimy iść na zakupy po..
Zayn:

Ty: ...bieliznę.
Zayn:


Odpisałaś Harremu że zgadzasz się i pójdziesz z nim na randkę.
Harry:

Paul: CHŁOPCY! CALII JEST SMUTNA!
Chłopcy pędzą ci na pocieszenie. ;-)


Ktoś: Liam czy ty nie byłeś umówiony na randkę z [t.i]?
Liam: Racja!


Ty: Harry! Złamałam obcas.
Harry:

Niall wypatrzył cię w tłumie na ich koncercie:

Reporter: Niall czy ta dziewczyna *pokazuje twoje zdjęcie* jest twoją nową wybranką?
Niall:


Ty: Zayn oglądamy jakiś horror?
Zayn:
Teraz już możemy!

Niall dowiedział się, że nie ma już ciastek:


Ktoś: Umówiłeś się na dzisiaj z [t.i]?
Louis:

Ktoś: No, a nie dawno mówiła, że jesteś brzydki.
Lou:


Ty: Chłopcy! Dzisiaj na obiad pizza!
1D: 

~~~~~~~~~~~~~~~

To na tyle. ;)
Jeszcze raz przepraszam, że nie dodałam rozdziału. ;< 
Kocham was.;*

3 komentarze:

  1. awww boskie *_* Ale że to dla mnie czy jest jeszcze inna Calii ? ; 3
    Pozwolisz, że się spytam, kiedy następny rozdział ? :P Ja Ciebie też kocham ;*
    Mój blog http://vashappeningludzie.blogspot.com/ ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. No pewnie, że dla Ciebie. ;*
    Następny powinien się pojawić w środę. Przez ten tydzień byłam chora wiec nie udało mi się go napisać. ;c Myślę że po jutrze już będzie gotowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aww to dziękuję Ci bardzoo <3 No to czekam niecierpliwie na środę ; D I zdrowiej ;3

      Usuń