poniedziałek, 3 grudnia 2012

Liebster Awards.

Wow, po raz kolejny zostałam nominowana do Liebster Awards. ;) Dziękuję ci Calii. <3
Pytania:

1. Skąd dowiedziałaś się o 1D ?? 
Hm? Byłam u koleżanki no i ona miała ich plakaty, zdjęcia itp. No i włączyła mi ich piosenkę (WMYB) no i mi się bardzo spodobała. Tak się zaczęła moja przygoda z One Direction. <3
2. W jakim woj. mieszkasz ?? 
Łódzkim. 
3. Którego z członków 1D lubisz najbardziej ?? 
Zayn`a. ;)
4. Masz aktualnie chłopaka/ podoba ci się ktoś ?? 
Nie mam chłopaka. Tak szczerze mówiąc to nie mam nikogo na oku. 
5. Spodnie czy spódniczki ?? 
Oba lubię. 
6. DO której klasy chodzisz ?? 
I gimnazjum.
7. Gdzie chciałabyś mieszkać ?? 
W Londynie, Paryżu, albo USA. <3
8. Jesteś osobą towarzyską ?? 
Jak najbardziej. ;D
9. Jakiego wykonawce lubisz najbardziej ?? ( oprócz 1D ) 
Eda Sheerana. *.*
10. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać ?? 
Londynu, Paryża, Tokio, albo USA.
11. Jaką książkę lubisz najbardziej ??
Nie mam ulubionej, bardziej wolę filmy. ;)


Nie mianuję już blogów bo przedtem mianowałam. 
Jeszcze raz dziękuję. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz